Select Page
Цифровият сигнал и цифровото DOOH Digital out- of-home (DOOH) медиа сектор са с прогноза за растеж  от 18.8 милиарда долара през 2020 г. до прогнозираните  54,83 милиарда долара до 2030 г въпреки , че DOOH е значително засегнат от COVID-19, поради липсата на търсене на решения  и проблемa с доставките за LED дисплеи в световен мащаб.
Digital OOH е нова форма на реклама, която използва дигитални медии за целево адресиране, извън дома като генерално променя представите за маркетинг и реклама. Този процес позволява на рекламодателите и местните доставчици да ангажират своите клиенти/аудитории в реално време, за да извлекат максимална ефективност от маркетинговите съобщения, с достигане до целевата аудитория в реален контекст.. Пазарът на DOOH обобщава всичко – от цифрови билбордове до екрани в асансьори. Тази тенденция разбира се ще засегне в голяма степен и доставчиците и инсталатори на решения, окабеляване, цифров сигнал.
billboard advertising at night e1652268340424 - Pro Audio
Източник на изображението: www.adplayer.pro
Цифровият сигнал и Digital out- of-home (DOOH) медиa секторът са на прага на големи промени, свързани както с очаквано нарастващи обеми, така и със стремежа за пестене на енергия.
Това ще  са темите на една от важните конференции Digital Signage Summit по време на Integrated Systems Europe 2022 в Барселона.
Флориан Ротбърг – Управлявляващ директор на Invidis и водещ на събитието,  определя тази тенденция като голямото консолидиране на технологиите свързани с Home automation systems, DOOH ,  цифровизацията  и търсенето на устойчиви средства за използване и на рециклируеми материали. Този процес е естествено свързан  и с проблемите от  последните месеци, провокирани от кризата с доставки в световен мащаб.
Започналата в скандинавските страни тенденция за използване на зелена енергия  и свързаните с това  въпроси за консумацията на електричество при цифровите сигнали и домашната автоматизация на устройства и процеси, се оказват тема, която не може да бъде пренебрегната. Цифровият сигнал като инфраструктурен казус и технология  е нарастващо важен за бизнеса. Брандовете не могат  да живеят без това и ще започнат да губят пари , ако не следват този тренд.
40bf95 0adfea658df3412b86da711eb36da93cmv2 - Pro Audio

Източник на изображението: www.dooh.ly

Цифровият сигнал и Digital out- of-home (DOOH) медиa секторът са на прага на големи промени, свързани както с очаквано нарастващи обеми, така и със стремежа за пестене на енергия.
Това ще  са темите на една от важните конференции Digital Signage Summit по време на Integrated Systems Europe 2022 в Барселона.
Флориан Ротбърг – Управлявляващ директор на Invidis и водещ на събитието,  определя тази тенденция като голямото консолидиране на технологиите свързани с Home automation systems, DOOH ,  цифровизацията  и търсенето на устойчиви средства за използване и на рециклируеми материали. Този процес е естествено свързан  и с проблемите от  последните месеци, провокирани от кризата с доставки в световен мащаб.
Другата тенденция, върху която акцентира Ротбърг е тази за по-свързано преживяване, за разлика от предишния touch-point модел в AV индустрията, който излъчва идентично съдържание. Вместо изграждане на свързващи точки на различни места, индустрията предстои да се опитва да създава потребителско изживяване, което да е обединено в цялостна концепция, в нишка на видяното и преживяното.. Ротбърг смята, че макар и стремежа  за Omnichannel свързаност, реалността на последните години , е по скоро е показвала Multichannel комуникация. Клиентът оптимизира всеки канал за себе си, но реално, при липса на хармонична настройка помежду им. Сега , големите брандове за първи път успяват да разработват решения и продукти, които обединяват всички системи и комуникацията между тях в общо консолидирано преживяване.
Компаниите ще предложат повече LED, по големи LCD дисплеи / изненадващо/ и софтуерът ще има все по-голяма роля за разлика от миналото. Докато хардуерът ще остане по  унифициран , софтуерът   ще е голямата разлика, свързана с преживяването. Другата голяма линия, ще е отдалеченият мениджмънт и възможността за  дистанционно сервизно обслужване.  Целта е да се създадат такива хардуерни концепции, за използване на  устойчиви решения, които не се нуждаят от спешна специална  намеса. И това е  важно, защото сигналът е с критично важен за бизнеса, и брандовете буквално не могат да съществуват без него, те губят пари, ако той не е стабилен. Конференцията на ISE ще разглежда тези теми в обединена взаимовръзка – като концепция, създаване на съдържание и сервизна поддръжка, за да бъдат предлагане пълни End-to-end  и решения за цифров сигнал и Consumer преживяване. По материали на ISE – The daily.