Про Aудио ЕООД™ - Бургас
  • Български
  • English
  • Начало
  • Продукти
    • Оповестителни системи EN-54
      • EN54 Оповестителни системи TOA
        • TOA VX-3000 Интегриран панел за гласово оповестяване
        • ТОА VX-3000 Система за гласово оповестяване
        • VM-3000 EN-54 ефективна и гъвкава система за гласово оповестяване
      • EN54 Оповестителни системи FBT
        • Компактни системи за Гласово оповестяване EN 54 FBT
        • FBT Mикрофонни пултове EN54-16
      • EN 54-24 Сертифицирани говорители за оповестителна система
    • Озвучителни тела
      • Дизайнерски тонколони
      • Активни тонколони
      • Пасивни тонколони
      • Безжични тонколони
      • Мониторни тонколони
      • Суббуфери
      • Line Array Високоговорители
    • Усилватели
      • Усилватели
      • Усилватели 100V
      • Инсталационни Аудио и Видео плеъри
      • Зонални матрици
    • Микрофони и Слушалки
      • Микрофони
        • Вокални микрофони
        • Безжични микрофони
        • TV&Radio Микрофони
        • Студийни микрофони
        • Инструментални микрофони
        • Инсталационни микрофони
      • Слушалки
        • HI-FI Слушалки
        • Мониторни слушалки
        • DJ Слушалки
        • Портативни Слушалки
    • Смесителни устройства
      • Смесителни устройства
      • Периферни смесителни устройства
      • DVJ Миксери
      • Звукови процесори и миксиране
    • Фоново-озвучителни системи
      • Говорители за повърхностен монтаж
      • Говорители за вграждане в таван
      • ATEX Говорители за взривоопасна среда
      • Говорители за открити пространства
      • Рупорни и прожекторни високоговорители
      • Говорители за лодки, яхти и бани
      • Атенюатори, регулатори на звук
      • Персонални озвучителни устройства
      • Мегафони за прояви на открито
    • Интерком системи за комуникация
      • Захранващи устройства за интерком системи
      • Интерком интерфейси
      • Мобилни интерком станции
      • Станции на интерком системи
      • Централи на интерком системи
      • Светлинна сигнализация
    • Eфектно театрално и сценично осветление
      • Moving Heads
      • Сценични ефекти - Magmatic FX
      • Прожектори за инсталация на открито
      • Димери ZERO 88
      • Пар прожектори
      • Следящи прожектори
      • Сценични прожектори
      • Конзоли за ефектно осветление - Obsidian
    • Конферентни системи
      • Конферентни жични централни устройства
      • Конферентни жични микрофони
      • Микрофони и делегатски устройства за безжична конферентна система
      • Централни устройства за безжични конферентни системи
    • Домашно кино и Hi-Fi Canton
      • Домашно кино
      • Hi-Fi тонколони
      • Ресийвъри
    • Други
      • Термоустойчиви говорители
      • Индустриални говорители
      • Фанфари - Мартин тромпети
      • Грамофони
  • Решения
  • Услуги
  • Марки
  • Статии
  • Обекти
  • Ценови листи
  • Контакти

ТОП съвети за интегратори на слаботокови системи в кризисни и обичайни времена!

Начало / Статии / ТОП съвети за интегратори на слаботокови системи в кризисни и обичайни времена!

Какво ви идва на ум, когато чуете израза „среща на върха“? Точно това се случва на Total Tech Summit в САЩ  всяка година, когато топ интеграторите на слаботокови системи свободно споделят идеи, съвети за печалба и най-добри практики по време на дискусии на кръгли маси.

На годишната  среща  на високо равнище през 2019 във Форт Уърт, Тексас, тридневното събитие започва с време за кръгла маса, което събира специалисти по жилищни, търговски и охранителни технологии по сигурност.
По-важната тема е подобряването на бизнес процесите и съветите за печалба ..., което, разбира се, води до успех, разклоняващ се към нови услуги и по-добро разпознаване на марката. Събитието е спонсорирано от голяма американска компания. Трите основни подтеми на дискусия са в областта на продажбите и идеите за подобряване на маркетинга; оперативно подобрение и грижа за клиентите, както  и оптимизиране на приходите.
Причините да обърнем внимание на тази статия са – тя е общовалидна, честна и обобщаваща процеси, които са част и от нашето ежедневие. Ако има още нещо, с което американските компании да са водещи, то това е  умението да продават, да работят по линия – резултат ориентираност, да познават B&B стратегиите достатъчно добре…

Ранди Стърнс, главен изпълнителен директор на D-Tools и самият  той дългогодишен интегратор, започва представянето си с две подобрения в бизнес процесите и съвети за печалба, които за компанията му  имат голям краен резултат:

1: ВЗЕМЕТЕ ДОГОВОР ЗА ПРОЕКТИРАНЕ  

Подписването на договор за проект и дизайн е важно! Статистиката показва, че подписаният договор за дизайн или проект, повишава вероятността от реализиран по-късно договор за изпълнение с 50%. Първоначално това ще доведе до по-малко договори за предварителен дизайн /проект. Но реално до повече реализирани проекти. Логиката – когато някой подпише нещо и даде пари на проектна фаза, той – първо се е  доверил, второ  - склонен е на по-малко пазарене за финансови условия във фаза приемане и изпълнение. Подобна стратегия ще увеличи рентабилността на проектния отдел, и неминуемо нивото на завършени с реализация договори. Таксата за това, не би трябвало да е повече от 3% от стойността на проекта, за да бъде мотивираща, а не стопираща.

2. Подгответе проекто-предложението си в кратки срокове. Когато проект или подготовка на оферта ни отнеме повече от седмица-две за малки и месец за големи проекти, клиентът остава с впечатление, че с подобно темпо бихте извършили и работата, ако ви се довери за изпълнение. Така че, динамиката на проектиране /офериране/ е коз!

2: УВЕЛИЧАВАНЕ НА работната ефективност на екипите до 87%

Наблюденията за организация на работния процес сочат за ефективност на екипите  от около 65%  при  нещо обичайно за повечето фирми. „Момчетата идват в офиса, около 30-40 минути ще поговорят, заредят микробуса си, пият кафе. Това е време, което плащате, а реалното време, което се посвещава на обекта е не-повече от 5 часа и половина  до 6 часа. Ако техниците могат да вземат автобусите у дома, сутрин следва да шофират директно до работната площадка и да започнат работа поне 40 мин по-рано, като това повишава ефективността им до 87%. Разбира се оперативките, воденето на протоколи за безопасност са неизбежна част, която гъвкаво може да бъде съобразена с този график.

3. РЕАЛИЗАЦИИ без скрити изненади

Не излизат предложения за реализация - без да бъдат разгледани от инженер , както и експерт по продажбите или някакъв вид проверка крайна проверка, за да се избегне излишната или допълнителна работа, както и ниска рентабилност / скрити разходи/.

Съвети за подобряване на продажбите и маркетинга

1. Използването на CRM

(Customer Relationship Management) е софтуер за проследяване на потенциални клиенти и приходи по вид източник е полезен начин за генериране и проследяване на потенциалните клиенти и ефективността на всеки от тях.

2. Намерете ниша, в която да сте специализирани.
 На малък или локален пазар това е трудна задача, но  може да проработи добре и при предлагане на специфично решение  - комуникационни  и оповестителни решения за индустриални обекти, например.

3. Използване на онлайн рецензии
 - като част от SEO. Използване на социалните медии повече за разпространение на клиентска удовлетвореност.

Съвети за оперативно подобрение

1. Годишни технически прегледи с клиентите.
Извършвайте ги по график, без да омаловажавате тяхната търговска стойност. Освен, че ще проследите как функционира вашата миналогодишна инсталация, ще помогнете на инвеститора да си припомни, че има и друга работа за вас.  И в края на тези срещи не пропускайте да поискате препоръки;

2. Спестете оперативно време.
Отделя се много време, в което техниците пренасят картонени опаковки в микробус, извън него, в обекта, извън него, т.н. Време, респективно – средства, които  могат да бъдат спестени по време на подготовката за работа - като картонените опаковки предварително се премахнат - извадете високоговорителите си или другите елементи за монтаж,  решетките си, сложете всичко в специална голяма кутия. Поставете го в количка с инструменти, поставете всички говорители, от които се нуждаете, за да може техникът да знае точно от какво има нужда и  да не инсталира грешен продукт в грешно помещение. Не за всички инсталатори е възможно – но…  направете  и друга количка за контролните табла, стенните табели, устройствата за подвързване и я маркирайте с идентификатор на помещението.

Съвети за набиране на служители, задържане и производителност

1. Разработете скала на заплащане и прилагане на степенуване ;
Един интегратор има техници, които са леко нагоре или надолу по отношение на нивото на заплащане и вътрешно знаят „каква е тяхната суперсила“, но установяването на нива на заплащане дава по-голяма яснота ,  чувство за справедливост и т.н.

2. Установете НИВО НА ТРУДНОСТ за различни проекти,
 така че да можете да възлагате определени видове задачи на определени ръководители и екипи, които са по-добри в едно нещо; може би са по-добри да се справят с труден клиент, или са по-добри с ново строителство, със специфичен вид монтаж. Оптимално е тези експертни умения, да бъдат използвани  в проекти, в които има най-голям смисъл от тях.

3. Включете служители по продажби и технологии, които не са от индустрията.
Понякога наемането на високо сертифициран или специализиран  в сферата ни, персонал носи със себе си 15 или 20 години лоши навици, които отнемат време за промяна. Интервюирайте хора, от друга професионална сфера, които имат добро отношение и желание да учат. (от вашите служители, които имат добри навици)

Съвети за обслужване на клиенти и оптимизация на приходите

1. Степенувайте това, което можете да предложите
Що се отнася до продажбата на договори за услуги и поддръжка, всяко предложение трябва да има степени добро / по-добро / най-добро и / или някаква форма на автоматично минаване в следваща степен на предложението.

2. Използвайте софтуер, който комуникира с клиенти,
 ако са дошли онлайн и са разгледали предложение може би преди година, две години - той ще покаже това, което не са избрали; също така стимулирайте специалистите ви да консултират и продават на клиенти, докато са на сайт.

3. Направете изискване за договор за услуга и говорете с продавачите си за него, като наистина им дадете да разберат, че не е вариант клиентът да каже „не“. И след това структурирайте тези услуги по начин, който би задоволил различни нужди, така че можете да кажете на клиентите, че това е приоритет, но те имат опции.

4. Улеснете клиентите и не поставяйте ценоразпис на услугата.
Звучи лудо, но работи - свалете цената си от сайта и сменете модела си на услуга при поискване. Кажете на клиентите: Обадете се, когато имате нужда; ето цена по договаряне за тази услуга…

5. Стимулирайте продавача да продава договори за услуги ...
и ги оставете да споделят в остатъците. Индустрията на слаботоковите интегратори знае малко за остатъчните, отбелязва експерт от бранша, който има успех с този подход в продължение на много години. Техниците и продавачите, които са в компанията от години, дори не мислят да напуснат, защото остатъкът им е нараснал до точката, в която просто няма да отидат да правят тези пари някъде другаде. Споделете богатството с вашите хора.

Източник: Arlen Schweiger  32 Tips to Pump Up Your Processes & Profits  At Total Tech Summit 2019

Обадете ни се

056/ 84 52 04

Пишете ни

contact at proaudio.bg

Посетете ни

Бургас, жк. Славейков, бл.10, Партер

  • Политика за защита на лични данни
  • Вход
    Изработка на уеб сайт от ArtWebDesign.bg